Malinovo-mätové raw muffiny

Dlho som sa na tieto muffiny chystala a konečne tento víkend som mala aj dostatok času aj všetky potrebné ingrediencie. Bola som veľmi zvedavá, čo z toho vyjde, akú to bude mať chuť a či sa to vôbec oplatilo. A oplatilo sa, aspoň na priateľovi som to videla, zjedol ich takmer všetky 🙂

Potrebujeme:

Na “cesto”:

2 hrnčeky pomletých mandlí

1,5 hrnčeka strúhaného kokosu

1/2 ČL soli

1/4 hrnčeka agávového nektáru

1 ČL vanilkového extraktu

1 hrnček malín (ja som použila mrazené z našej záhradky)

Na mätovú plnku:

1 hrnček strúhaného kokosu

2 PL kokosového mlieka alebo vody

2 PL agávového nektáru

štipka soli

1/2 ČL vanilkového extraktu

hrsť mätových lístkov

hrsť špenátových listov

3 PL kokosového oleja

Postup:

Asi pol hrnčeka malín prepasírujeme cez sitko, aby sme z nich dostali šťavu, ktorou zafarbíme koláčik. Ingrediencie na “cesto” zmixujeme vo food procesore na lepkavú hmotu. Z tej tvarujeme guličky veľkosti cca. pingpongovej loptičky.

IMG_20150516_144841

Ingrediencie na mätovú plnku dáme do mixéra a rozmixujeme na krémovú zmes (mne sa to veľmi na krémovo nepodarilo, nemám tak výkonný mixér).IMG_20150516_145442

 

Do guličiek urobíme palcom priehlbinky, ktoré naplníme mätovou plnkou. Na vrch položíme položíme malinu. A hotovo 🙂

IMG_20150516_152304

Muffinky chutili naozaj výborne, sladko ale zároveň osviežujúco. Rozhodne odporúčam všetkým, ktorí skúšajú zdravé varianty koláčov 🙂

Pridaj komentár

