The May Bookish Challenge #31

Je koniec mája a teda prichádzam s posledným príspevkom The May Bookish Challenge

31st – Favourite endpapers

DSCN5458

 

Brooke Davis – Stratení a nájdení

Stratení a nájdení je veľmi dojímavý príbeh o troch ľuďoch, ktorých dokopy zvedie osud. Sedemročná Millie, osemdesiatdvaročná Agatha a osemdesiatsedemročný Karl sú hrdinovia tohto očarujúceho príbehu, ktorý vás nenechá chladnými. Ja som často mala čo robiť, aby som neplakala, niektoré pasáže boli pre mňa veľmi ťažké. Celá kniha však vôbec nepôsobí smutným dojmom, práve naopak, je písaná veľmi ľahko, s nadhľadom a vtipne. Predsádka tejto knihy je červená s bielymi nápismi “Tu som, mami”. Možno sa nezdá ničím výnimočná, ale keď si prečítate knihu, táto veta sa vám zaryje rovno do srdca a preto som si vybrala za moju najobľúbenejšiu práve túto predsádku. Pretože je dojímavá a vyjadruje v troch slovách celý príbeh. DSCN5462

 

 

Pridaj komentár

