The June Bookish Challenge #12, #13 & #14

12th – A Book To Curl Up With When it´s Raining

20150615_075556

Charlotte Brontëová – Jana Eyrová

O tejto knihe som už trošku písala tu. A práve toto je ten typ knihy, s ktorou sa rada uchýlim do nejakého útulného kútika, keď vonku prší a je pochmúrne. Nie len kvôli pochmúrnej atmosfére v samotnom príbehu, ale aj kvôli tomu, že táto lovestory medzi Janou a pánom Rochesterom je tak nádherná, že rozjasní aj ten najupršanejší deň.

13th – A Book To Take Outside In The Sunshine

20150614_153228

William Shakespeare – Tři tragédie

Asi to bude tým, že keď som sa ako štrnásťročná dostala prvýkrát k moru, chvíle na Gréckej pláži mi spríjemňoval práve Shakespeare. Preto sa mi slnečné dni spájajú práve s jeho tragédiami či komédiami.

20150614_153204

14th – A Book That Sparkles

20150614_153329

Kerstin Gierová – Prvá strieborná kniha snov

Túto knihu som ešte nestihla čítať, pretože mi prišla iba tento piatok, ale jedno je isté, obálka knihy je jednoducho nádherná, iskrivá, tajomná a fantastická. Dúfam, že aj obsah bude rovnako krásny a plný fantázie.

Pridaj komentár

