The June Bookish Challenge #15, #16, #17, #18, #19, #20 & #21

15th – A Book World That You Want To Live In & 16th – A Book Series That Should Never Have Ended

20150616_081955

 

J.K. Rowlingová – Harry Potter séria

Spojila som tieto dva dni, pretože v oboch prípadoch musím vybrať práve Harryho Pottera. Chcela by som žiť vo svete čarodejníkov, od mala som čakala, kedy mi konečne príde domov list, že ma prijali na Rokfortskú čarodejnícku školu. Pani Rowlingová tento svet vylíčila fakt nádherne a nebyť toho zla, ktoré sa snažilo ovládnuť toto krásne miesto, bolo by to všetko ideálne.

Zároveň je toto séria, ktorá by sa nikdy nemusela skončiť. Je v nej toľko príbehov, ktoré stoja za to rozvíjať, že by to vyšlo na tisíce kníh. Tie by som mohla čítať snáď celý život a neomrzeli by ma.

17th – A Book With A Map

20150619_190918

Paullina Simonsová – Měděný jezdec

Nádherná kniha o láske a vojne. Nebudem sa rozpisovať, ešte som ju nedočítala a potom o nej snáď napíšem viac. Jediné, čo vám treba vedieť je, že sa od nej nebudete môcť odtrhnúť.

20150619_191135

18th – A Stack Of Books In Your Favourite Color

20150619_191550

Nemám práve veľa kníh vo fialovej farbe. Tak aspoň tieto: Edgar Alan Poe – Povídky a básně, Thomas Hardy – Nešťastný Jude & Tess z d´Urbervillovcov, Thomas Hardy – Ľudia z lesa & Starosta cesterbridgeský, Katie Cotugnová – Ako milovať, Nick Spalding – Láska, kde si?

20150619_191532

19th – An Ending You Hated (Spoilers!)

20150619_191645

Veronica Roth – Divergencia trilógia

Z tohto konca som sa nemohla dlho spamätať a bola som strašne nahnevaná na Veronicu, ako to mohla urobiť. Po čase som sa s tým zmierila a uvedomila som si, že je to tak možno aj dobre, pretože je pravda, že aj hlavná hrdinka je obyčajný, smrteľný človek, ktorému sa môže v boji niečo stať. Hlavní hrdinovia nie sú nesmrteľní, ako nám to poniektorí autori predkladajú. Ale aj tak… Ako si mohla, Veronica?!?

20150619_191705

20th – A Book That Makes You Feel Relaxed

20150619_191855

J.D. Salinger – Franny a Zooey

Túto knihu som čítala už pred rokmi, ale stále vo mne vyvoláva pocity akejsi pohody. Tá atmosféra, ktorú dokáže vyčarovať jedine Salinger, je neuveriteľná. Mám chuť si sadnúť niekde do kaviarne, za oknom upršaný večer a vedľa mňa priateľ a dobrý rozhovor.

20150619_191918

21st – A Book That Makes You Think Of Summer

krasna-catherine-1-2

Juliette Benzoniová – Krásna Catherine

Možno je to preto, že som túto knihu po prvýkrát čítala v lete u dedka na záhrade. Odvtedy mi vždy evokuje leto, teplo, pohodu, čvirikanie vtáčikov, kvety a žiadne starosti, len tie, či Catherine bude alebo nebude s Arnaudom 🙂

Pridaj komentár

