The September Bookish Challenge

August bol šialený, nestíhala som sa vôbec venovať blogu, čo je dosť paradoxné, keďže som mala “dovolenku”, ale už začal školský rok, tak hádam to už bude lepšie 🙂 Začnem rovno septembrovým Bookish Challengom:

tumblr_ntyo0lsuUB1tj3255o1_500

2nd – Your Favorite Blue Book

P9061204

Colleen Hooverová – Beznádejná

O Beznádejnej som už písala niekedy skôr. Stále sa mi táto kniha nesmierne páči a musím sa priznať, že veľa modrých kníh vo svojej knižnici nemám, preto som veľmi nemala z čoho vyberať, ale aj tak, tento výber si myslím, že stojí za to 😉 Romantika, ako má byť, krásne opísané scény smútku aj radosti, nádherné bozky, na ktoré nemôžem zabudnúť 🙂 A momentálne čítam druhú knihu – Stratná nádej – ktorá je písaná z Holderovho pohľadu, zatiaľ sa mi rovnako veľmi páči, takže rozhodne odporúčam.

3rd – An Arrangement of Green Books

P9061208

V zelených knihách mám tieto tituly: Veronica Roth – Divergencia, Stephenie Meyerová – Stmívání, J.K. Rowlingová – Harry Potter a Polovičný princ & Harry Potter a Ohnivá čaša, Paullina Simonsová – Letní zahrada, Najlepšie svetové čítanie od Readers Digest, Rainbow Rowellová – Fanúšička, Natalia Sanmartin Fenollera – Procitnutí slečny Primové, Barbora Kardošová – Vydať sa a zomrieť, Jack London – Biely tesák + Volanie divočiny + Morský vlk, Kiera Cassová – Selekcia. Okrem Divergencie, Stmívání a Harryho Pottera som tie knihy ešte nestihla čítať a veľmi sa na ne teším 🙂

4th – Books that Feature Wildlife

P9061209

F.A. Elstner – Saharou a pralesem, Edgar Rice Burroughs – Tarzan (prečítaná), Cheryl Strayed – Divočina (rozčítaná), Jack London – Biely tesák + Volanie divočiny + Morský vlk, Ľudo Ondrejov – Príhody v divočine.

6th – A Picture of Someone Reading a Book

zudfjdfhfdj.jpg

Nemám obrázok nikoho, kto číta knihu, preto sem dávam seba 😀 Práve čítam Experiment od Veronicy Roth v Košickom Panta Rhei.

Pridaj komentár

