The September Bookish Challenge #16 – #28

16th – A Book That You Can´t Read Without Crying

P9081232

Paullina Simons – Měděný jezdec

Táto kniha tu už bola niekoľkokrát, ale nemôžem si pomôcť, jednoducho ju milujem a na túto podmienku sa dokonale hodí, pretože som snáď pri knihe ešte tak neplakala, ako pri tejto.

20th – Books With Wives

books with wives

Louisa May Alcottová – Dobré manželky a Ira Levin – Stepfordské paničky

Zatiaľ čo k Stepfordským paničkám som sa ešte nedostala, ale viem, o čo sa tam jedná, pretože som dávnejšie videla film, Dobré manželky dokonale poznám, túto knihu som totiž čítala už niekoľko desiatok krát. Odporúčam vždy a všade 🙂

26th – Books Beginning With the Letter “S”

P9281632

Saharou a pralesem, Strácam sa v tebe, Silo, Smrť panien, Stříbrná zátoka, Selekcia, Stepfordské paničky, Stratená nádej, Sempre navždy, Syn, Sklenený zvon, Som roztrieštená, Smrť Bunnyho Munroea, S láskou Rosie, Sen svätojánskej noci, Sophiina voľba, Stratení a nájdení

(hrubo vyznačené mám prečítané)

P9281633

27th – Books That Feature a War

P9281634

Sophiina voľba je skvelá kniha, ale dosť ťažko sa mi čítala. Rozhodne však stojí za to prečítať si ju. Černá hvězda je tak isto výborná kniha z obdobia druhej svetovej. Veľmi emotívne čítanie. Malé ženy som už párkrát spomínala. Jedna z mojich naj kníh, aj keď sa tam nejedná v prvom rade o vojnu, odohráva sa v období občianskej vojny.

28th – A Song That Played While You Were Reading Your Current Book

Síce sa toto nehodí k mojej momentálnej knihe: Pokánie od Iana McEwana, ale čo narobím, keď to mám rada 🙂

Pridaj komentár

