Mesiac s knihou / Október

Október bol pre mňa veľmi ťažký mesiac, väčšinu času som totiž bola chorá, s bolesťami hlavy, takže ani čítať sa mi nedarilo toľko, koľko by som chcela. Aj napriek tomu som prečítala pár skvelých kúskov a knižnica sa obohatila o nových spolubývajúcich. Let me introduce them:

Noví kamaráti do mojej stále sa rozrastajúcej sa zbierky:

Októbrové prírastky

Jennifer Niven – Všetky skvelé miesta, Adelle Waldman – Milostné pletky Nathaniela P., Lauren De Stefano – Horečka a Past, Diana Gabaldon – Cizinka (konečne!!!), Ally Condie – Dokonalý pár, Cynthia Hand – Príď sa so mnou rozlúčiť (na privítanie nového Martinusu v Poprade!), Jamie McGuire – Sladké zabudnutie, Maggie Stiefvaterová – Havraní bratrstvo, Jandy Nelson – Dám ti aj slnko.

Fúúúha, ani som netušila, že som za tento mesiac nazbierala toľko kníh, ani neviem, kde som na ne zobrala peniaze. Už chápem, prečo som stále na mizine 😀

Lovec s úlovkom

Lovec s úlovkom

No  poďme ku knihám, ktoré som tento mesiac prečítala:

Ian McEwan – Pokánie (knižnica), Nick Spalding – Láska kde si?, Samantha Youngová – Jamaica Lane, Liane Moriartyová – Manželovo tajomstvo (knižnica), John Boyne – Chlapec v pásikavom pyžame (knižnica; nedočítaná kvôli prílišnému rozrušeniu), Tessa Gratton – Mágia krvi (knižnica), Cynthia Hand – Zasvätená (požičaná) a nakoniec Rainbow Rowellová – Fanúšička.

v labyrinte kníh

v labyrinte kníh

Asi čítam príliš veľa požičaných kníh, ale nemôžem si pomôcť. Aj keď mám doma asi 100 ešte čakajúcich kníh, stále si musím požičiavať nové z knižnice alebo od kamarátky a tie svoje posúvam do úzadia, lebo veď tie požičané treba prečítať ako prvé 🙂 Snažím sa to redukovať tak, že z knižnice si môžem mesačne požičať max. 2-3 knihy, ale keď mám pravdu povedať, ešte som to nedodržala :-/

Zuzanka v krajine zázrakov

Zuzanka v krajine zázrakov

A ktorá kniha sa mi páčila najviac? Asi platí, že to najlepšie nakoniec, takže najviac potešila asi Fanúšička. Ale aj Zasvätenú som si užila, tú sériu som si dosť obľúbila (momentálne čítam poslednú, tretiu časť – Nespútaná). Fanúšička vo mne rezonuje do teraz, bol to fakt krásny čitateľský zážitok, jeden z tých, ktoré vám zanechajú ryhu na duši, nezmazateľnú. A dobrý pocit, ktorý bude trvať dlho. A úsmev smerovaný do ničoho, len tak, lebo máte ten dobrý pocit z prečítanej knihy 🙂

Kniha, ktorá ma najviac nudila? Asi to bude prekvapenie, ale bolo to Manželovo tajomstvo. Nie že by to bolo napísané zle, ale asi mi to nesadlo do môjho biorytmu alebo čo. Proste to nebola moja šálka kávy, ale kto vie, možno neskôr.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Momentálne som v netrpezlivom očakávaní, má mi totiž prísť zásielka z Martinusu –  John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle – Nech sneží; Alyson Noel – Žiara. Nemôžem sa dočkať, lebo Nech sneží som už videla v kníhkupectvách a má fakt krásnu obálku 🙂 keď mi knihy prídu, spravím update a hodím sem fotku 😉

Update: knihy prišli, fotky nádherných obálok pridávam 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Na teraz je to všetko, aloha!

2 thoughts on “Mesiac s knihou / Október

Pridaj komentár

