Mesiac s knihou / November + December

Skôr som sa k článku Mesiac s knihou nedostala, preto sa tentokrát pochválim rovno za dva mesiace naraz 🙂 Toto obdobie bolo bohatšie na knihy, pretože  v decembri mám narodeniny no a samozrejme, boli Vianoce 🙂 Toto sú moje prírastky:

Všetky knihy, ktoré som nadobudla v novembri a decembri (jedna chýba, čo som si uvedomila neskôr :D )

Všetky knihy, ktoré som nadobudla v novembri a decembri (jedna chýba, čo som si uvedomila neskôr 😀 )

Narodeninové knihy

Narodeninové knihy: Listy do neba, Norské dřevo, Koruna z temnoty, Vymyslela som si ťa a Odkaz dračích jazdcov 1-4

Darčeky od Knižíška, ktorého usporadúvajú Suši a Rachel Roo, a  do ktorého som sa tohto roku po prvýkrát zapojila :) Ďakujem :)

Darčeky od Knižíška, ktorého usporadúvajú Suši a Rachel Roo, a do ktorého som sa tohto roku po prvýkrát zapojila 🙂 Ďakujem 🙂 Nočný bozk a Kam zmizla

Vianočné knihy

Vianočné knihy: Jackaby, Kruh, Nikdy viac, Strácame sa v sebe, Dcéra pojedačky hriechov, Kukuřičný město

Knihy z výmeny

Knihy z výmeny: Překroč svuj stín, Nočný tieň

Len tak, lebo som si chcela urobiť radosť (november bol pre mňa zjavne veľmi frustrujúci)

Len tak, lebo som si chcela urobiť radosť (november bol pre mňa zjavne veľmi frustrujúci): Cinder, Chodiaca katastrofa, Labyrint: Zkoušky ohněm, Zakletá, Všetka pravda, čo je vo mne, Legenda

Len tak, lebo som si chcela urobiť radosť podruhé (v decembri som sa musela krotiť :D )

Len tak, lebo som si chcela urobiť radosť podruhé (v decembri som sa musela krotiť 😀 ): Rudá královna, After: Sľub, Dárek z pravé lásky

A jedna, ktorú som dostala ako odškodné za to, že ma frajer naštval :D

A jedna, ktorú som dostala ako odškodné za to, že ma frajer naštval 😀 : Podivuhodné a krásné soužení Avy Lavender

Ako vidím, tieto dva mesiace boli celkom štedré, kiež by všetky mesiace boli minimálne také bohaté 🙂 A dúfam, že v roku 2016 sa konečne dostanem aj k nejakým recenzným výtlačkom, veľmi by som sa tešila 🙂

Knihy prečítané v novembri:

Nespútaná od Cynthie Hand, Veľké nádeje od Charlesa Dickensa, Delírium od Lauren Oliverovej, Francouzova milenka od Johna Fowlesa, Ako na vec od Nicka Hornbyho, Nekonečná láska od Scotta Spencera a Prozreteľnosť od Jamie McGuireovej.

Najlepšia kniha v novembri: Delírium

Najhoršia kniha v novembri: bijú sa mi tu Nekonečná láska a Prozreteľnosť

Knihy prečítané v decembri:

Labyrint: Útěk od Jamesa Dashnera, Milostné pletky Nathaniela P. od Adelle Waldman, Obnažená od Sylvie Day, Svudné zlo od Wendy Higgins, Darca od Lois Lowry, Spútaná od Sylvie Day a Panika od Lauren Oliverovej.

Najlepšia kniha v decembri: Panika

Najhoršia knkha v decembri: Obnažená + Spútaná

S knihou je život proste krajší ❤

 

Pridaj komentár

