Svet zázrakov #3

Paradoxne, čím viac voľných dní, tým menej času som mala a tým viac vystresovaná som bola, to, čo som si naplánovala, sa mi nepodarilo splniť. Celé Vianoce prešli okolo mňa tak akosi po špičkách, nestihla som ich zachytiť. Síce som sa pripravovala, čo sa týkalo dekorácií, ale vianočná nálada sa nedostavila. Ani len fotky, ktoré som chcela nafotiť, sa mi nepodarilo spraviť. A v takomto duchu sa niesol celý koniec roka 2015. Preto som sa k novému Svetu zázrakov dostala až teraz a prinášam Vám zopár fotiek, ktoré zaznamenávajú, čo sa v mojom svete dialo. Enjoy!

 

Varila som svojmu prvú sviečkovú v živote aj s domácimi knedlíkmi. Dopadla fajn, ale ešte stále je čo vylepšovať. Vydávať by som sa však už mohla :D

Varila som svojmu prvú sviečkovú v živote aj s domácimi knedlíkmi. Dopadla fajn, ale ešte stále je čo vylepšovať. Vydávať by som sa však už mohla 😀

Na narodeniny mi mamka upiekla tortu z makového cesta, s tvarohovou plnkou

Na námestí máme počas adventu  z fontány takýto krásny adventný veniec :)

Na námestí máme počas adventu z fontány takýto krásny adventný veniec 🙂

Môj outfit na oslavu :)

Môj outfit na oslavu 🙂

Silvestrovská oslava nebola nič moc, ale hlavne, že sme boli spolu

Silvestrovská oslava nebola nič moc, ale hlavne, že sme boli spolu

Na narodky mi priateľ urobil takého výborné raňajky do postele :)

Na narodky mi priateľ urobil takého výborné raňajky do postele 🙂

A tu je narodeninová nádielka :)

A tu je narodeninová nádielka 🙂

Vianočné zátišie s vtedy rozčítanou knihou Crossfire - Spútaná

Vianočné zátišie s vtedy rozčítanou knihou Crossfire – Spútaná

Pripravujem vianočnú večeru ;-)

Pripravujem vianočnú večeru 😉

Stromček s nádielkou :)

Stromček s nádielkou 🙂

A už som pod stromčekom :)

A už som pod stromčekom 🙂

Vianočné raňajky so skvelou knihou <3

Vianočné raňajky so skvelou knihou ❤

Nie, nebola to žiadosť o ruku (bohužiaľ). To iba budem pekne voniať ;-)

Nie, nebola to žiadosť o ruku (bohužiaľ). To iba budem pekne voniať 😉

Homemade Oreo :) za recept vďačím Rebeke :)

Homemade Oreo 🙂 za recept vďačím Rebeke 🙂

Všetky knihy, ktoré som dostala pod stromček :) (bola som asi dobrá <3 )

Všetky knihy, ktoré som dostala pod stromček 🙂 (bola som asi dobrá <3)

Na pracovnom výlete v Tatranskej Javorine

Na pracovnom výlete v Tatranskej Javorine

Šťastné a veselé po funuse :D

Šťastné a veselé po funuse 😀

Pridaj komentár

