Mesiac s knihou / Január + Február

Tak som tu znova s Mesiacom s knihou, kde sa s Vami podelím o moje knižné prírastky a o to, čo som stihla za tieto dva mesiace prečítať. Najskôr som si myslela, že toho nebudem mať veľa, ale na moje prekvapenie, tých kníh sa mi zase nakopilo (áno, som blázon, a niekto by mohol povedať, že vyhadzujem peniaze, ale… zabijem sa?) Toto sú všetky knihy nahromadené za január a február:

P3063052

To sú oni, moji milovaní priatelia ❤

P3063053

Januárové knihy z Megaknihy.sk : Audrey se vrací, Nocte a Zmizelé dívky

P3063054

Vymenené knihy a knihy kúpené z druhej ruky: Naprieč vesmírom, Invázia do Tearlingu, Pod vražednou oblohou a Putovanie večnou nocou

P3063057

Ďalšia radosť z Megakníh: Percy Jackson set a za takú cenu, že by bol hriech si to nekúpiť

P3063060

Akciové knihy z Panta Rhei : Ranč na Červenom vrchu, Zoznam všetkých želaní a Tanec s diablom

P3063062

Skompletizovala som Měsíční kroniky: Scarlet a Cress sú z Megakníh, Nejkrásnější z Martinusu

P3063063

Akcia z Martinusu: Potomkovia

P3063065

Darček na Valentína (lebo čo poteší a povie knihomoľke, ako ju máte radi, viac ako kniha?): Druhá strieborná kniha snov

P3063068

Len taká náhodná návšteva Marinusu po výplate: Klamári

P3063069

Tu som sa šla len tak poobšmietať do Martinusu a zbadala som túto knihu zo série, ktorú zbožňujem a ani som netušila, že mal vyjsť nejaký nový diel :-O Scotkand Street

 

P3063074

Lebo som zistila, že je všade vypredaná a že v Martinuse by mi ju vedeli zabezpečiť z inej predajne a tak som nemohla čakať, kým by bola nedosiahnuteľná a nemať kompletnú sériu predsa 😉 Prvá

Knihy prečítané v januári:

Komu zvonia do hrobu od Ernesta Hemingwaya; Svudné nebezpečí od Wendy Higgins; Zlatníkova chovanica od Jany Pronskej; Provensálsky dom zázrakov od Bridget Asher; Les kostí od Carrie Ryan; Svudné zúčtování od Wendy Higgins.

Knihy prečítané vo februári:

Proroctví od Josephine Angelini; Dieťa zmierenia od Francine Rivers; Pod vražednou oblohou od Veronica Rossi; Dárek z pravé lásky od rôznych autorov; Jackaby od Williama Rittera; Tajomná pani Grahamová od Anne Bronte.

 

Som rada, že sa mi tie knihy zbierajú a že sa mi darí aj čítať, aj keď to nie je toľko, koľko by som si priala.

A aké knihy ste prečítali v januári a februári vy?

2 thoughts on “Mesiac s knihou / Január + Február

Pridaj komentár

