Blogtour

12631169_918294121600085_469151092_o

Tento rok som sa prvýkrát zapojila do projektu Blogtour. Niektorí to možno poznáte, pre niekoho je to novinka, no v skratke ide o to, že som napísala obľúbeným autorom s jednou otázkou a čakala som na odpoveď 🙂 Odpísali mi až traja, takže… 😀 Moja otázka znela:

Žijete s postavami, ktoré píšete? Tešíte sa, ak zažijú niečo výnimočné a krásne a naopak, smútite, ak sa im prihodí niečo zlé?

A tu sú odpovede:

Andy Weir

ajngjdf

Áno, určite. Myslím si, že nie je možné napísať príbeh bez toho, aby som si predstavil sám seba v situáciách, do ktorých sa dostane moja postava.

Wendy Higgins

ghjdirerd

Áno, do svojich postáv dávam veľa. Pri písaní prežívam ich cestu s nimi. Pristihla som sa, ako sa chichotám, moje srdce búši, a vyplakala som pre nich veľa sĺz. Je ťažké emocionálne sa nezapojiť do príbehu. Každá postava má kúsok z môjho srdca.

Paullina Simons

cvbkjfnj

Áno, samozrejme dávam celé svoje srdce do postáv, ktoré žijú v mojich knihách. Jediný spôsob, ako ich napísať reálne, je plakať, keď plačú oni, milovať, keď milujú oni, zomrieť, keď zomrú oni. Musím cítiť VŠETKO a dúfať a modliť sa, že budem natoľko šťastná, že čitateľ bude NIEČO cítiť.

Autorom veľmi pekne ďakujem za odpovede, vážim si to.

Od koho by ste chceli počuť odpoveď vy?

Zoznam zapojených blogov:

Maťa

http://books-mylife.blogspot.cz

Kristín
Schmetti
Radek
Eru
GiraffeAndy
Melinda
OhněmPolíbená
Tereeeza M.
Ellen
Slavka Knihomolka
Ivcca
NikaRoovy
Marry
Sue
Vlasta
Cherry Bee

Pridaj komentár

