Travel / Croatia I.

Keďže tohto roku mi dovolenka pri mori nevyšla, potrebujem si nejako zlepšiť náladu a tak som sa rozhodla, že sa s Vami podelím s pár fotkami z mojich minulých dovoleniek 🙂 Síce mi to spôsobuje trošku aj depku, keď si spomeniem, ako mi tam bolo dobre (som proste morská víla), ale to nevadí 🙂 Dúfam, že sa Vám fotografie budú páčiť, nie sú síce nič extra, ale možno potešia.

DSC05883

Milujem more ❤ Tučepi

DSC05959

Západ slnka z nášho balkóna

DSC06051

Milujem ranné kľudné more

DSC06063

Prístav

DSC06170

Prvý letný festival v Tučepoch – Toochepin

DSC06189

Na rannej kávičke

DSC06190

To som ešte mala akési červené vlasy 🙂

DSC06218

Odraz v okuliaroch musí byť

DSC06281

Znova jeden z krásnych západov slnka

DSC06370

Makarska

DSC06379

No kto by neochutnal takéto domáce lahôdky?

DSC06388

DSC06394

Prístav v Makarskej

DSC06485

Ready na padák (to, že som pokakaná, nevidno)

DSC06499

A už letíme 🙂

DSC06505

Tam hore bolo krásne ticho ❤

Dúfam, že sa Vás fotky aspoň trošku potešili 🙂

 

Pridaj komentár

